تقویم رومیزی جزو بهترین هدایای تبلیغاتی است.
نوشته شده توسط : حسین احمدی

به محض آماده شدن و چاپ تقویم 1400 ، جزئیات و قیمت تقویم در صفحه سفارش نمایش داده می شود. تقویم رومیزی مبتنی بر تلفن همراه با 14 صفحه از تصاویر و آیات گل حافظ در پایه های رنگی ، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. تقویم رومیزی روش خوبی برای تبلیغ و تبلیغ برند شماست ، به همین دلیل طراحی آن بسیار مهم است زیرا باید در کمترین زمان ممکن بیشترین تأثیر را بر روی افراد بگذارد. مهم نیست که آنها چه نوع فعالیتی انجام می دهند. از میزبان گرفته تا رئیس یک کارخانه بزرگ ، آنها می توانند از تقویم رومیزی برای بررسی روزها و برنامه ریزی به دلایلی استفاده کنند. از طرف دیگر ، تقویم رومیزی برای هر کسی که به این مکان بیاید قابل مشاهده خواهد بود و آنها با نام و شغل شما آشنا می شوند.

طراحی این ابزار ، اگر به درستی انجام شود ، می تواند راهی عالی برای بیان هویت کسب و کار و شهرت برند باشد. تقویم جیبی برای افرادی که بیشتر وقت خود را در فضای باز و محل کار خود می گذرانند بسیار مناسب است. از دانش آموزانی که برنامه های هفتگی و تحصیلی خود را ضبط می کنند ، تا بزرگسالانی که عاشق این تقویم ها هستند. یکی از مشکلات تقویم این است که زمان زیادی برای طراحی نیاز است که اغلب به دلیل بی حوصلگی یا وقت کارفرما است. سایر قسمتهای آن شامل طراحی مجموعه ای از تقویم رومیزی ، دیواری و رومیزی هر ساله است. 5- در این بخش ، مقالات تمام شده برش داده شده و مرتب می شوند.

ساخت و تولید تقویم رومیزی غالباً به صورت دستی و برای چاپ روی تقویم رومیزی انجام می شود ، اگر تعداد آنها کم باشد ، باید از تقویم های رایج رومیزی استفاده کنید و اگر تیراژ بالایی می خواهید ، می توانید با چاپ خود از تقویم رومیزی مخصوص استفاده کنید. صفحات تقویم دیواری می تواند به عنوان یک هیئت مدیره برای اطلاع رسانی به همه کارمندان در مورد رویدادهای روزانه باشد. بلوغ یک کالای تبلیغاتی برای مصرف کننده است و فقط یک نفر از آن لذت می برد. با کمک یک تقویم مناسب می توانید بیشترین استفاده را از زمان ببرید. می توان گفت برای هر کار و فعالیت می توان تقویم رومیزی ویژه ای را طراحی و ساخت.

برای سفارش ، فقط با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان و طراحان شبکه چاپ ، در مورد تجارت و مشتریان شما تحقیق می کنند ، از طرح ها و مواد مناسب برای تجارت شما استفاده می کنند. مزیت دیگری که می توانید هنگام انتخاب طرح ها و بارگیری ها استفاده کنید این است که تمام پرونده های تقویم طراحی شده در قالب فتوشاپ هستند و همه لایه ها لایه باز هستند و در صورت تمایل می توانید به راحتی اندازه آنها را تغییر دهید و رنگ آنها را تغییر دهید. لایه ها را انتخاب کنید و آنها را بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. در بخش محصولات می توانید تمام پرونده های تقویم طراحی شده را مشاهده و بارگیری کنید و از طرح های مختلف با بیش از 300 طرح استفاده کنید.

برای دادن جنبه تبلیغاتی به هدیه خود ، بهتر است هنگام سفارش چاپ چاپ تقویم ، آرم ، نام و مشخصات خود را در پایه تقویم قرار دهید. اما چه تقویمی را از چه مجموعه ای سفارش می دهید؟ اما امروزه تقویم های رومیزی تنوع بسیار گسترده ای دارند و کاربردهای مختلفی دارند و قادر به پوشش بیشتر سلیقه ها هستند. خوشبختانه تقویم های رومیزی متنوعی در بازار وجود دارد ، اما در طراحی یا انتخاب تصاویر تقویم تنوع زیادی وجود ندارد. برای دسترسی به آن می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید. برای اینکه یک تقویم رومیزی یکی از م giftsثرترین هدایای تبلیغاتی باشد ، به سادگی باید تمام اطلاعات تماس ، نوع خدمات یا مشاغل شما را دربردارد. تمام بسته های شما مهر و موم شده و با دستگاه پوشانده شده اند ، بنابراین در صورت تماس با آب یا باران ، بسته شما آسیب نمی بیند.

همانطور که گفته شد ، معمولاً همه تقویم های دسک تاپ از 12 صفحه تشکیل شده اند که هر صفحه به یک ماه اختصاص دارد. ورق سیزدهم را نیز آستر یا رومیزی می نامند. طرح های فصلی: طیف گسترده ای از تصاویر و طرح ها را برای مطابقت با هر فصل و مناسبت در هر ماه بگنجانید. آنها تقریباً در همه جا نصب می شوند و مانند سایر مدل ها برای اهداف تبلیغاتی مناسب هستند. به همین مناسبت مجموعه Rota Print با بهترین طرح ها و مدل های تقویم رومیزی آماده است ، بنابراین می توانید سال 1400 را با در معرض دیدترین نوع تبلیغات اداری آغاز کنید. طراحی و ارائه این محصول به قدری عالی است که گاها انتخاب نوع خاصی از آن دشوار است.

تقویم رومیزی ، همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده از جدول در مکان های مختلف است ، که ما به بررسی برنامه های مختلف تقویم دسک تاپ می پردازیم. می توانید تقویم رومیزی آماده و ارزان سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. تقویم پارس که از تیم طراحی چاپخانه ایران تشکیل شده است ، هر ساله مدل های مختلف تقویم را طراحی کرده است و با انتخاب و بارگیری طرح ها می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. سالنامه Gamot از بهترین کاغذ وارداتی با گرمایش 250 و 300 گرم در تولید تقویم رومیزی خود استفاده می کند که به دلیل خاص بودن ، از بهترین کیفیت چاپ نیز برخوردار است و چاپخانه. شاید این ایده که شما می توانید هر ماه با سفارش تقویم رومیزی یا اختصاص دادن عکس های ویژه از عزیزانتان ، سفارش بسیاری از افراد را به سمت برند شما جلب کند که چقدر زیبا و عالی خواهد بود.

مطابق با سلیقه شما طراحی شده است. تقویم های خاص مطابق سفارش مشتری طراحی و چاپ می شوند. برای چاپ عکس و متن خاص مربوط به خدمات یا محصولات خود در هر صفحه. بنابراین ، فضای پشت صفحه مکان برای قرار دادن تبلیغات یا تصاویر مناسب است. در حالی که تقویم رومیزی می تواند برای مشتریان و همچنین کاربر مورد استفاده قرار گیرد. تمام ابزارهایی که طی 100 سال گذشته روی دسک تاپ بوده اند اکنون به نرم افزاری برای رایانه ها و تلفن های همراه تبدیل شده اند. تقویم رومیزی معمولاً با یک بسته مدیریتی یا با ضرب الاجل اروپایی ارائه می شود. پایه سلفون: در این نوع کاغذ براق سبک چاپ می شود ، سلفون کشیده می شود و روی مقوا می چسبد. ویژگی این نوع پایه ها امکان چاپ منحصر به فرد با طرح و رنگ دلخواه است.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: